OUR VALUED CLIENTS -

BANK NEGARA MALAYSIA, PERBADANAN PUTRAJAYA, SECURITY COMMISSION, FEDERAL EXPRESS, TEXAS INSTRUMENTS (M) SDN BHD, DIETHLEM, CITIBANK, HONG KONG BANK, AFFIN BANK, RHB BANK, AL-RAJHI BANK, DELL ASIA PACIFIC, HEWLETT PACKARD, IBM MALAYSIA, MESINIAGA, MIMOS,PHILIP MORRIS, PHILIPS, SONY, AMERICAN EXPRESS, CALTEX OIL, MITSUI GROUP, SCHLUMBERGER GROUP, BASF PETRONAS CHEMICALS, PETRONAS, TITAN GROUP, MERCY MALAYSIA, UMW GROUP, BRITISH HIGH COMMISSION, US EMBASSY, CHIPPAC, INFINEON TECH, NATIONAL SEMICONDUCTOR, SEAGATE, ERICSSON, MAXIS, MEASAT, ALAM FLORA, PROPEL MALAYSIA, JOHNSON CONTROLS,

SEE WHY MILLIONS USING ING MEDICAL CARD!!!





MENGAPA SEMUA MEMILIH KAD MEDICAL ING?


Dengan bangganya kami ingin memperkenalkan kepada anda Kad Medical ING. Ianya Kad Medical yang terbaik yang anda dan keluarga harus miliki. Kad Medical ini amat mudah diterima pakai oleh hampir keseluruhan klinik swasta dan hospital swasta di seluruh MALAYSIA dan di SELURUH DUNIA (hampir 99%).

“ING” berkembang dengan pesat dan sudah dikenali di seluruh dunia dengan satu nama untuk kesemua perkhidmatannya. ING INSURANCE juga dikenali sebagai sebuah syarikat insuran yang paling senang untuk berurusan, bayaran claim yang cepat, cekap dan professional dalam menjalankan tanggungjawab kepada clients mereka. Jika anda tidak percaya anda boleh berhubung sendiri dengan mana-mana hospital atau klinik swasta ditempat anda sekarang juga atau kenalan anda yang menggunakan Kad ING Insurance ini, mungkin dari rakan anda yang bekerja di Petronas, Texas Instruments, Al-Rajhi Bank dan lain-lain.

ING GROUP menguruskan aset melebihi EURO 65 bilion setahun di lebih 50 buah negara. Diseluruh dunia ING adalah sebuah institusi perbankan yang sangat popular dan berprestij. Di Malaysia ING lebih popular dalam pengendalian insuran. Anda tentu lebih yakin dan selamat dengan ING kerana ING adalah salah sebuah institusi perbankan antarabangsa yang amat dinamik dan berpengalaman luas dalam pengendalian insuran sehingga banyak syarikat multimillion dan individu dari seluruh dunia menggunakan perkhidmatannya. - Sila lihat perkhidmatan kami ING MALAYSIA.

ING juga terkenal di seluruh dunia dalam sukan F1. Mengapa kami terkenal, teguh dan dinamik sekali di antara syarikat insuran pesaing yang lain?

Tanggapan umum yang mengatakan ING INSURANCE adalah hanya untuk syarikat atau hanya untuk golongan korporat sahaja yang boleh memilikinya adalah tidak benar sama sekali. ING INSURANCE adalah rakan untuk semua. Rakan anda yang benar-benar membantu anda dan keluarga bila anda ditimpa musibah dimasa depan. Tidak kira dari kelompok mana anda berada, dengan bayaran premium yang munasabah, rendah dan affordable. Kami berbangga dapat membantu anda bila-bila masa dan dimana saja anda berada. Ianya bukan hanya untuk golongan korporat tetapi ianya juga untuk anda, keluarga atau pekerja.

Gunalah kesempatan ini untuk berhubung dengan kami bagi mendapatkan perlindungan insuran yang terbaik untuk diri anda, keluarga dan pekerja anda. Jika anda amat sayangkan mereka ini, daftarkanlah mereka dengan ING INSURANCE.



* "Biasanya kami tidak mencari anda, tetapi anda yang mencari kami.
Sekarang kami telah berada disamping anda menerusi site ini".
(add to favorites )

Sponsored Links





Toplanebiz Group®Copyright 2009, Toplane Services.Malaysia.